Wtorek, 16 sierpnia 2022

W drugim kwartale 2022 roku firma e-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, zanotowała wzrost przychodów o 21 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, osiągając poziom 3,69 mln zł. Zysk netto w omawianym okresie wzrósł o 43 proc. – do 1,43 mln zł zł.

W omawianym okresie e-Kiosk podpisał kontrakty m.in. z KGHM S.A Polska Miedź, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, firmą deweloperską Murapol S.A. oraz Agencją Rozwoju Przemysłu.

W czerwcu prowadzono prace nad dedykowaną Kawiarni Literackiej stroną internetową oraz aplikacją NextOFF. Obie realizacje wspierały działania marketingowe, należącej do spółki marki Nexto, która była patronem Kawiarni Literackiej w ramach tegorocznej edycji OFF Festival w Katowicach.

W drugim kwartale zakończono także prace związane z Hurtownią Raportów – nowym systemem raportowania danych sprzedażowych, ułatwiającym współpracę z wydawcami.

Podaj dalej
Autor: ET