Poniedziałek, 26 września 2022
Budżet ustalono na 2,57 mln zł
Konsorcjum agencji reklamowej dsk i agencji mediowej Sigma Bis (należącej do Orlenu i PZU) wygrało przetarg Instytutu Książki na przygotowanie i realizację kampanii promującej czytanie książek dzieciom „Mała książka – wielki człowiek” – informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Instytutu Książki dotyczył przygotowania i realizacji kampanii promującej czytanie książek dzieciom, której budżet ustalono na 2,57 mln zł.
Akcja ma obejmować m.in. spoty radiowe i telewizyjne (30- i 15-sekundowy), cykl 10 virali oraz współpracę z minimum trójką influencerów.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło pięć ofert: od Sigma Bis i agencji dsk na kwotę 2,57 mln zł, od Mastermind Media i Remarkable Ones z ceną 2,57 mln zł, od CreativeHarder z ceną 2,45 mln zł, od Media Group i Fabryki Komunikacji Społecznej z ceną 3,05 mln zł oraz od Fabryki Marketingu i Octopus Media z ceną 1,96 mln zł.
Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” realizowana przez Instytut Książki rozpoczęła się w grudniu 2017 roku. Poprzez działania promocyjne w telewizji, radiu, internecie oraz przestrzeni miejskiej zachęca rodziców, dziadków i opiekunów do tzw. czytania generacyjnego i przypomina o roli książki w życiu dziecka.
Autor: W