Piątek, 22 września 2023
Raport Grupy Eurozet

Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w 2022 r. wyniósł ponad 31 proc., a już co piąty (21,2 proc.) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji i polecają innym słuchane przez siebie treści. Internetowe audycje na żądanie nieznacznie częściej docierają do kobiet niż mężczyzn (54 proc. vs. 46 proc.), a przy tym są słuchane przez osoby wykształcone, w większości będące mieszkańcami miast. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2022” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet*. Czwarta edycja badania przyniosła wiele ważnych informacji na temat osób korzystających z oferty podcastowej w Polsce, potwierdzając, że podcasty docierają do bardzo konkretnej i atrakcyjnej grupy odbiorców. Kim są słuchacze podcastów? Najliczniejszą grupę stanowią osoby w wieku 35+ – aż 58 proc. Kolejną liczną grupą są odbiorcy mający od 25 do …
Wyświetlono 25% materiału - 151 słów. Całość materiału zawiera 606 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.