Czwartek, 19 stycznia 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Pearson Education Polska Sp. z o.o. 01 - 102 Warszawa, ul. Jana Olbrachta 94 tel. (022) 533 15 73, fax (022) 533 15 34 http://www.longmann.pl, e-mail office@longman.com.pl Lata 2002 - 2004 przynoszą stały wzrost przychodów wydawnictwa Pearson Education Polska, które jest obecnie liderem na rynku publikacji do nauczania języka angielskiego, wyprzedzając głównego konkurenta – firmę Oxford University Press, która w Polsce działa poprzez swoje przedstawicielstwo. Przychody ze sprzedaży książek w 2004 roku wyniosły 47,83 mln zł, co oznacza 14 proc. wzrostu w stosunku do roku poprzedniego. Najważniejszą część oferty Pearson Education Polska stanowią podręczniki do nauki języka angielskiego, które – choć wydane z angielskimi numerami ISBN – zostały opracowane na potrzeby nauczania w polskim systemie szkolnym i mają rekomendacje MENiS. Najlepiej sprzedające się tytuły to: „Eko and Friends”, „Friends”, „Go! For Poland”, „Snapshot”, „Opportunities” i „Cutting Edge”. Najważniejsze nowości sygnowane logo Longmana (jedną z najbardziej znanych marek w grupie Pearson) to: dla klas I - III szkoły podstawowej podręcznik „Fun English”, dla klas IV - VI kolejne dwa poziomy cyklu „Friends”, dla uczniów gimnazjów – nowa edycja najpopularniejszej książki do nauki angielskiego w gimnazjach „Snapshot” oraz nowy tytuł „Top Mark”, a dla szkół ponadgimnazjalnych – podręcznik „Going for Gold”. Podręczniki dają 90 proc. przychodów ze sprzedaży książek. Podstawową formą ich promocji są szkolenia organizowane dla nauczycieli. …
Wyświetlono 25% materiału - 216 słów. Całość materiału zawiera 867 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się