Piątek, 8 sierpnia 2003
Sierpniową edycję Targów Książki Edukacyjnej EDUKACJA XXI, które odbędą się po raz piętnasty zaplanowano na 29-31 sierpnia 2003 roku w warszawskim PKiN. - Największe i zapewne najciekawsze stoiska będą w tym roku mieli najwięksi wydawcy edukacyjni - powiedział Andrzej Pieniak, prezes spółki organizującej Targi EDUKACJA XXI - a wśród nich: WSiP, MAC Edukacja, Wydawnictwo Szkolne PWN, Juka-91, Adam i Res Polona. Przewidziano szereg imprez towarzyszących i spotkań z autorami, konferencje i konsultacje. Planujemy takie imprezy jak: "Sztuka pisania, czyli jak przygotować ucznia gimnazjum do redagowania pisemnych form wypowiedzi", "Jak uczyć zgodnie z duchem reformy", "Jak przygotować ucznia do życia we wspólnej Europie", "Jak …
Wyświetlono 25% materiału - 103 słów. Całość materiału zawiera 414 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się