Wtorek, 24 czerwca 2008
Rozdano „Złote Skrzydła”
Dwie publikacje wydawnictwa Difin – Anny Korombel „Ryzyko w finansowaniu działalności inwestycyjnej metodą project finance?” w kategorii zarządzanie oraz Krystyny Nizioł „Prawne aspekty polityki podatkowej” zdobyły nagrody „Złotych Skrzydeł”...
Czwartek, 17 kwietnia 2008
Wolters Kluwer Polska 2007
W ubiegłym roku przychody wydawnictwa ze sprzedaży książek wyniosły 140,66 mln zł (wzrost o 9,52 proc. w stosunku do 2006 roku)...
Czwartek, 27 marca 2008
Jubileusz Merlin.pl
Z okazji swoich dziewiątych urodzin sklep przygotował specjalną promocję, która potrwa - a jakże - dziewięć dni, od 26 marca do 3 kwietnia...
Wtorek, 18 marca 2008
Grupa Wydawnicza Helion SA w 2007 roku
Spółka zwiększyła swoje przychody ze sprzedaży książek o 18 proc., do poziomu 30,725 mln zł. Tym samym Helion zrealizował 104 proc. zakładanego na ten okres planu. Aż 6,2 mln zł to sprzedaż zrealizowana przez internetowe księgarnie wydawnictwa. Liczba sprzedanych egzemplarzy wzrosła o 28 proc. i wyniosła w 1,114 mln egz., w stosunku do 870 tys. w 2006 roku. Łącznie nakładem oficyny ukazało się ponad 480 nowych tytułów. Plany na 2008 rok zakładają osiągnięcie przychodu ze …
Czwartek, 13 grudnia 2007
Dr Josef Raabe i Res Polona
Res Polona Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. informuje o zmianie adresu. Od 1 grudnia siedziba firmy mieści się przy ul. Pogonowskiego 5/7, 90-745 Łódź...
Piątek, 7 grudnia 2007
Konkurs na nazwę książek
Taka nagroda czeka na zwycięzcę projektu CoWKieszeni.pl, którego organizatorem jest wydawnictwo Flashbook.pl. O co chodzi?...
Wtorek, 4 grudnia 2007
„Beck Info Biznes” ma 10 lat
Trzon pakietu stanowią poradniki wymiennokartkowe – 20 publikacji, m.in. „Teczka kadrowca”, „Ubezpieczenie społeczne”, „BHP”, „Płace”. Publikacje powstają na bazie własnych koncepcji wydawnictwa oraz skuteczne rozwiązania zaczerpnięte z rynku niemieckiego...
Wtorek, 4 grudnia 2007
Z Verlag Dashofer do C.H. Beck
Piotr Kropiński objął stanowisko dyrektora Handlu i Marketingu w Wydawnictwie C.H. Beck. Dotychczas był związany z Wydawnictwem Verlag Dashofer, gdzie kierował działem marketingu i sprzedaży bezpośredniej...
Piątek, 9 listopada 2007
Jaka powinna być książka dla biznesmena
Menedżerowie nie potrzebują ani teoretycznych dzieł, ani poradników, jak stać się bogatym. Chcą praktycznych wskazówek, jak rozwiązywać konkretne problemy - mówi Michel Muszyński, dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania w rozmowie z „Pulsem Biznesu”. Twierdzi, ze zdecydowana większość publikacji biznesowych to rozprawy naukowe pełne teoretycznych i ogólnych frazesów, a nie zbiór praktycznych wskazówek jak rozwiązywać konkretne problemy w zarządzaniu, marketingu czy organizacji firmy.
Piątek, 26 października 2007
Poradniki biznesowe nie dla managerów
Ponad 1/3 polskich managerów nie ma czasu na lekturę książek - wynika z badań przeprowadzonych przez Flashbook.pl. Z tych samych badań wynika też, że 43 proc. managerów narzeka, że książki biznesowe często wcale nie zawierają konkretnych informacji, które można wykorzystać w praktyce.
środa, 17 października 2007
Premiera pierwszych tytułów - 19 października
19 października pojawią się w sprzedaży cztery pierwsze, kieszonkowe książki wydawnictwa Flashbook.pl. Pierwsze tytuły to „Lepsza pamięć” Rolanda Geisselharta i Christine Hofmann, „Skuteczne negocjacje” prof. Barbary Schott, „Skuteczna reklama” Moniki Bartnik i „Biznesplan”Axela Singera. Książki będzie można kupić w księgarniach i wybranych salonach prasowych na terenie całego kraju. Cena każdej pozycji to 20 zł.
Czwartek, 13 września 2007
Akwizycji ciąg dalszy
Wydawnictwo Szkolne PWN i wydawnictwo Park poinformowały, że 3 września zawarły umowę o przeniesieniu autorskich praw majątkowych przysługujących Parkowi na rzecz Wydawnictwa Szkolnego PWN. Transakcja objęła pełną ofertę: zarówno ogólnoedukacyjną, jak i z zakresu prawa.