Poniedziałek, 29 września 2003
Rozmowa z Piotrem Słabkiem, redaktorem naczelnym wydawnictwa M
Piątek, 8 sierpnia 2003
Rozmowa z Januszem Jankowiakiem, dyrektorem generalnym i Andrzejem Pręgowskim, dyrektorem ds. sprzedaży arvato services Polska
Piątek, 8 sierpnia 2003
Na okładce nowego katalogu Świata Książki reklamowana jest "Najnowsza historia Polski 1980-2002" Wojciecha Roszkowskiego. Odważna to decyzja, bo choć rok szkolny za pasem, to jednak nie jest to książka dla masowego odbiorcy. Przy okazji promowane są dwa wcześniejsze tomy ...
Piątek, 8 sierpnia 2003
Aż 120 stron ma ósmy, wakacyjny, numer katalogu Klubu dla Ciebie. Wydawca oferuje ok. 1000 produktów, a prezentacja książek zajmuje niewiele ponad połowę stron. Nowy katalog wydrukowano na gorszym niż poprzednie papierze, ale za to zaoferowano czytelnikom nowe, bardziej ...
Czwartek, 24 lipca 2003
Oprah Winfrey wybrała "Na wschód od Edenu" Johna Steinbecka jako pierwszy tytuł w swoim powracającym do życia klubie książkowym, zwracając się do czytelników: "Myślę, że to może być najlepsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałam. Przywróciłam klub do życia, żeby się nią z wami ją ...
Wtorek, 18 marca 2003
Marketing na rynku książki Opakowanie produktu, czyli okładka książki, to jedno z podstawowych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w rękach branży wydawniczej. Głównym celem opakowania jest kształtowanie wizerunku książki poprzez wykorzystanie kształtu, ...
Sobota, 1 marca 2003
Komu potrzebna jest cena detaliczna drukowana? Z pewnością czytelnikom, potrzebują jej także księgarze, a wbrew pozorom wydawcom też się przyda. Niewątpliwie cena jest jednym z ważniejszych czynników regulujących zasady handlowe ...
Poniedziałek, 3 kwietnia 2000
Po raz pierwszy w swojej historii klub książki Doubleday Direct, należący do grupy Bertelsmanna, sprzedaje książki osobom spoza klubu. Za pośrednictwem witryny internetowej Through CheapReads.com wszyscy miłośnicy książek mogą zakupić interesujące ich tytuły ...
Poniedziałek, 3 kwietnia 2000
Po raz pierwszy w swojej historii klub książki Doubleday Direct, należący do grupy Bertelsmanna, sprzedaje książki osobom spoza klubu. Za pośrednictwem witryny internetowej Through CheapReads.com wszyscy miłośnicy książek mogą zakupić interesujące ich ...