szukanie
zaawansowane
 
Wtorek, 2 października 2001

Czytajmy razem

29 września - Dzień Wspólnego Czytania Po raz pierwszy 29 września odbyła się ogólnopolska akcja - dzień wspólnego czytania pod hasłem "Czytajmy razem", której celem jest promowanie czytelnictwa wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Patronat nad akcją sprawuje Polska Izba Książki oraz Fundacja "ABC XXI - Program Zdrowia Emocjonalnego", inicjator rozpoczętej w czerwcu kampanii "Cała Polska czyta dzieciom".
Patronami medialnymi organizowanej przez wydawców akcji są: "Życie", Radio dla Ciebie, Radio Bis, Telewizja Polsat, TVP -Regionalne, natomiast patronami medialnymi kampanii "Cała Polska czyta dzieciom" - Telewizja Polska, Polskie Radio, "Gazeta Wyborcza", "Polityka", "Dziecko", "Zwierciadło", Wirtualna Polska oraz Videowall. Sieć wypożyczalni kaset wideo "Beverly Hills" udostępnia na potrzeby akcji swoje punkty w całej Polsce, gdzie wiszą plakaty i dostępne są materiały reklamowe dotyczące "Czytania razem". W organizację dnia wspólnego czytania włączyli się wydawcy, księgarze i biblioteki w całym kraju. W ponad dwudziestu miejscowościach imprezy odbyły się w centralnych punktach miast. Odbiorcami i słuchaczami były dzieci, młodzież, a także starsi. Do udziału w akcji "Czytajmy razem" zgłosiły się następujące miasta: Białystok, Bielsko-Biała, Gdynia, Iłża, Katowice, Kielce, Kraków, Krosno, Kudowa-Zdrój, Legnica, Lublin, Łódź, Mielec, Olsztyn, Oświęcim, Pelplin, Poznań, Siedlce, Szczecin, Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław, Oleśnica, Polkowice. Każde miasto przygotowało swój własny scenariusz zależnie od inwencji i potrzeb. Plakat promujący akcję "Czytajmy razem" powstał dzięki dobrej woli Andrzeja Brzezickiego, grafika współpracującego z Wydawnictwem Prószyński i S-ka, który bezpłatnie wykonał projekt plakatu, a także fabryki papieru International Paper - Kwidzyn S.A., która przekazała na ten cel papier oraz Drukarni Wydawnictw Naukowych w Łodzi, która plakat nieodpłatnie wydrukowała.
Kampanię "Cała Polska czyta dzieciom" wsparł swym talentem i wiarą w sens codziennego czytania dziecku Rafał Olbiński, projektując piękny plakat. Sponsorem pocztówek z obrazem Olbińskiego i tekstem o walorach głośnego czytania jest Wydawnictwo Wilga z Warszawy, sponsorem plakatów wydawnictwo MAC z Kielc. Kampanię "Cała Polska czyta dzieciom" sponsorują także: "Polityka", Plus GSM, EMPiK oraz Agencja Reklamowa Bimer-Mazurczak, w której powstał spot telewizyjny i radiowy "Tato, czy ty umiesz [...]
Wyświetlono 25% materiału. Całość materiału zawiera 8762 znaków.
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1.
Abonenci Biblioteki Analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki zaloguj się
2.
Dostęp czasowy. Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Czas dostępu Opłata za dostęp Opis
15 minut 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.

Wykupiony kod zapewnia dostęp do materiałów z tego komputera (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki).
Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Kod dostępu: zatwierdź
3.
Dostęp terminowy. Płatność kartą płatniczą lub przelewem

Za dostęp czasowy i terminowy do archiwum naszych tekstów mogą Państwo zapłacić za pomocą karty płatniczej lub przelewu bankowego.
Najpierw zostaną Państwo poproszeni o zarejestrowanie się w naszym serwisie, a następnie:

  1. Płatność kartą płatniczą: po udanej autoryzacji transakcji od razu otrzymają Państwo dostęp na interesujący Państwa czas.
    Po opuszczeniu naszego serwisu ponowny dostęp do materiałów uzyskają Państwo po zalogowaniu się aż do czasu upłynięcia czasu, na jaki wykupili Państwo dostęp.
  2. Przelew bankowy: po otrzymaniu złożonego przez Państwa w serwisie zamówienia i uznaniu środków na rachunku bankowym Biblioteki Analiz skontaktuje się z Państwem nasz pracownik celem ustalenia momentu, od jakiego życzą sobie Państwo uzyskać dostęp do archiwum naszych tekstów. Numer rachunku bankowego podany jest w potwierdzeniu zamówienia wysyłanego na podany przez Państwa adres e-mail.

Wybierz interesujący Cię okres dostępu

REKLAMA
 
Sondaż
Co Państwa zdaniem najbardziej negatywnie wpłynęło na stan rynku wydawniczego w ostatnich dwóch latach?
Nasze nowości wydawnicze
Kompendium wiedzy o rynku wydawniczo-księgarskim:
  • analiza zmian, prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku wydawniczego

  • prezentacje największych firm wydawniczych, hurtowni i ...


Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.

Tom I Wydawnictwa

Istotną część publikacji ...
1 2 3 4 5 6 7
RSS
 
Subskrybuj nasz newsletter
Jeśli chcesz być informowany o aktualnościach, podaj swój adres e-mail.
 
Popularne artykuły
Najczęściej czytane
Chmura tagów
Trwa indexowanie materiałów
lista będzie dostępna za moment.
1 Wyspa na prerii
Wojciech Cejrowski
Wojciech Cejrowski, po wyprawach do Amazonii, w „Wyspie na prerii” powrócił na amerykańskie szlaki, do Stanów Zjednoczonych. Miejsce, które opisuje, rekomenduje ...
2 Władca liczb
Marek Krajewski
We „Władcy liczb” Marek Krajewski cofa się do roku 1956, a więc do czasów stosunkowo odległych, choć nie tak dawnych, o których pisał ostatnimi laty, przenosząc się wraz ze swym ...
3 Gwiazd naszych wina
John Green
Bohaterka powieści Johna Greena „Gwiazd naszych wina” tak streszcza początki swojej bytności w grupie wsparcia, tworzonej przez chorych na to samo co ona: „Imię. Wiek. ...
zobacz wszystkie
 
  Strony partnerskie:
  Crass Zbuntowane Życie Penny Rimbaud
Melanże z żyletką
Najlepsze przewodniki
Niszczarki
No Future Book Śmierć Książki
Notes Wydawniczy
Witold Horwath
Wydawnictwo Jirafa Roja
Wydawnictwo Primavera
Xenna Moja Miłość
© Copyright 2005 Biblioteka Analiz | System optymalizowany do 1024x768+, windows-1250.

Wykonanie i opieka - ENCODE Pełne rozwiązania internetowe. www.encode.pl