środa, 3 stycznia 2007
„Świat Książki”: wydawnictwo i księgarnie
Czasopismo"Magazyn Literacki Książki"
Tekst pochodzi z numeru12/2006
Świat Książki jest wydawnictwem należącym do niemieckiego koncernu Bertelsmanna, działającego w Polsce od 1994 roku. Wraz z nim pojawił się Klub Świat Książki, który oferował swoim klientom własne publikacje drogą wysyłkową. Od prawie 10 lat klubowicze mają możliwość robienia zakupów w firmowych księgarniach „Świat Książki”. Wydawnictwo rozpoczęło budować własną sieć księgarni w połowie 1997 roku od placówek w Warszawie i Łodzi. Obecnie jest ich już 27, a zakupy mogą w nich robić wszyscy. – Księgarnie – jak przyznaje Katarzyna Sobańska, dyrektor sieci sprzedaży – dały nam możliwość lepszego dotarcia do klienta i dokładniejszego poznania i zaspokojenia jego potrzeb. Do 2005 roku księgarnie „Świat Książki” działały we wszystkich miastach w Polsce powyżej 300 tysięcy mieszkańców i w większości miast powyżej 200 tysięcy mieszkańców. Od roku dzięki wspólnemu przedsięwzięciu Bertelsmann Media i niezależnych, doświadczonych na rynku właścicieli księgarń są już one w miastach liczących od 100 do 200 tysięcy mieszkańców. Partner biznesowy Bertelsmanna zachowuje niezależność prawną prowadzonej działalności, przejmując jedynie model biznesowy księgarni „Świat Książki”. W 2006 roku otwarto 9 takich księgarń oraz jedną mini-księgarnię w galerii handlowej. Wydawnictwo ponadto kontynuuje rozwój księgarni własnych, czego przykładem jest nowa księgarnia w Lublinie, a plany przewidują otwarcie kolejnych placówek. Grunt to dobry księgarz Katarzyna Sobańska twierdzi, że to, co wyróżnia księgarnie „Świat Książki” spośród innych, to ludzie, którzy w nich pracują. – To pasjonaci książek. Moim zdaniem, odczuwalnym dla klienta, problemem na polskim rynku księgarskim, …
Wyświetlono 25% materiału - 231 słów. Całość materiału zawiera 925 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się