Wtorek, 3 marca 2015
Czy czytelnicy do reszty zidiocieli?
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru402
Zdumiewa mnie popularność książki-nie książki „Zniszcz ten dziennik”, która zajmuje aktualnie pierwsze miejsca na listach bestsellerów czy to czasopism, czy to topek sprzedaży detalistów. Czy to dowód kompletnego zidiocenia czytelników, owczego pędu czy też rzeczywiście końca kultury narracji na rzecz fragmentów, ilustracji czy – jak w tym przypadku – „kreatywnej destrukcji”. Książka „pisarki” Keri Smith jest tyle warta, co zeszyt wycinanek dla przedszkolaków. Podobny poziom kreatywności. Nie piszę tego złośliwie, piszę, gdyż próbuję zrozumieć, dlaczego ludzie dorośli wydają pieniądze na tego typu gadżety? Pewną rolę odegrała na pewno wielka promocja, informacje, że „Zniszcz ten dziennik” kupiło na świecie ponad 2 miliony ludzi, poza tym całkiem nieźle przygotowane materiały wideo towarzyszące promocji. Marketing nakręcił modę. Dotychczas jednak …
Wyświetlono 25% materiału - 116 słów. Całość materiału zawiera 467 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki