BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 391
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
PIK ostrzega i apeluje
Na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego powstała diagnoza zatytułowana „Otwarta Nauka w Polsce 2014”. Raport został zrealizowany przez Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego. „Proces produkcji i dystrybucji wiedzy naukowej podlega w ostatnim czasie istotnym przemianom, które zbiorczo określa się jako «otwieranie» nauki. Przemiany te zostały zapoczątkowane przez rozwój nowych technologii, ale na ich dynamikę wpływają również właściwości komunikacji naukowej i kwestie związane ze społecznym usytuowaniem badań naukowych oraz ich instytucjonalnym i …
Wtorek, 30 września 2014
Rozmowa z Beatą Gutowską, dyrektorem zarządzającym Publio
Jak Publio.pl jest usytuowane organizacyjnie w ramach koncernu Agora? Platforma działa w ramach pionu Projektów Specjalnych, w segmencie Film i Książka. Czy to znaczy, że jesteście porównywalni z innymi inwestycjami technologicznymi Agory, czy bardziej z tradycyjną działalnością tego pionu czyli projektami wydawniczymi? Trudno odpowiedzieć na tak postawione pytanie. Sam fakt, że Publio usytuowano w obszarze biznesu wydawniczego świadczy o bardzo merytorycznym podejściu do tego przedsięwzięcia. Zresztą znaczna część osób pracujących w Publio ma doświadczenie z …
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014