BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 364
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki). Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Poniedziałek, 30 września 2013
Nowe narzędzie wspierające wydawców
Dystrybutor publikacji elektronicznych w codziennej pracy korzysta z nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań dostarczanych przez analizę biznesową, modelowanie biznesowe oraz data-mining. Firma zachęca również współpracujących z nią wydawców do stosowania efektywnych narzędzi analitycznych w zarządzaniu polityką handlową.
Poniedziałek, 30 września 2013
I nabór potrwa do końca listopada
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłosił programy na 2014 rok.
Poniedziałek, 30 września 2013
Jak korzystają z nich Polacy?
Latem tego roku instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przeprowadził na zlecenie firmy Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, badanie którego celem było poznanie preferencji użytkowników smartfonów i tabletów. W badaniu wzięły udział 524 osoby w wieku 18-65 lat. Raport z badania przynosi także kilka ciekawych statystyk, opisujących rynek mobilny w Polsce. Z zaprezentowanych w nim danych IAB Polska wynika m.in., że liczba użytkowników smartfonów w naszym kraju wynosi 9,4 mln osób, a tabletów 3,1 mln.
Poniedziałek, 30 września 2013
Rozmowa z Włodzimierzem Albinem, prezesem Rady Polskiej Izby Książki
Przyznał pan niedawno, że jeszcze kilka lat temu był przeciwnikiem regulacji rynku zakładającej wprowadzenie sztywnych cen książek. Co wpłynęło na zmianę pańskiej optyki w tym zakresie? Przede wszystkim zmieniły się czasy. Na rynku walka cenowa dotyczy nowości wydawniczych. Można je kupić po śmiesznej cenie, z 25-proc., a często nawet znacznie wyższym rabatem od ceny sugerowanej przez wydawcę. Czy zna pan jakieś inne branże, które swoje najnowsze produkty od razu przeceniają o 25 proc., a produktów o …
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013