Poniedziałek, 30 marca 2015
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru404
Po niespełna trzech tygodniach od ogłoszenia konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” do organizatora dotarło aż 250 zgłoszeń. Warto zatem przypomnieć, że zwycięski maszynopis z najlepszym tekstem dla dzieci w wieku 4-10 lat, zilustrowany przez najlepszego rysownika drugiego etapu, wydany zostanie w nakładzie 50 tys. egz. i trafi do sprzedaży w sieci Biedronka. Projekt „Piórko 2015. Konkurs Biedronki za książkę dla dzieci” ruszył 5 marca i od początku cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem debiutujących autorów. Na nadsyłanie tekstów o objętości od 20 tys. do 60 tys. znaków autorzy mają jeszcze czas do 21 kwietnia. Ich oceną zajmie się specjalnie …
Wyświetlono 25% materiału - 101 słów. Całość materiału zawiera 405 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się