Wtorek, 19 czerwca 2018
Głównym elementem nowej medialnej kampanii Storytel Polska jest 30-sekundowy spot, pokazujący „dynamiczne ujęcia osób słuchających audiobooków w różnych sytuacjach życia codziennego”. Materiał ma podkreślić podstawowe cechy książek audio w plikach, czyli dostępność i wygodę korzystania. „Nasza kampania natomiast otwiera intensywne półrocze dla Storytel Polska. Do końca 2018 roku planujemy jeszcze wydanie kilku nowych seriali do …
Wyświetlono 25% materiału - 52 słów. Całość materiału zawiera 208 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki