Wtorek, 26 września 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru178
W 2007 roku Instytut Książki organizuje wspólne stoiska polskich wydawców na Międzynarodowych Targach Książki w: – Jerozolimie (18-23 lutego), – Paryżu (23-27 marca), – Bolonii (27-30 marca), – Londynie (16-18 kwietnia), – Moskwie I (5-10 września), – Barcelonie (3-5 października), – Frankfurcie (10-14 października), – Moskwie II (28 listopada-4 grudnia). Zasady uczestnictwa: Opłaty za uczestnictwo: jedna półka – 400 zł netto, jeden regał – 1500 zł netto. Standardowa półka ma długość ok. 90 cm. Na regał składają się cztery półki. Zamówienie powyżej sześciu regałów: 20 proc. zniżki. Zgłoszenia (na specjalnych formularzach) należy przesyłać w terminach: – …
Wyświetlono 25% materiału - 96 słów. Całość materiału zawiera 386 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się