Poniedziałek, 24 września 2012
Na początku września Jeff Bezos, CEO i założyciel Amazona, zaprezentował dwa nowe modele bestsellerowego gadżetu koncernu – czytnika Kindle. Pierwszą z nowości jest Kindle Paperwhite, czytnik wyposażony w biało-czarny wyświetlacz o przekątnej 6 cali. Wyświetlacz ten ma o 25 proc. lepszy kontrast i posiada o 62 proc. więcej pikseli niż modele wcześniejsze. Kindle Papwerwhite to nadal czytnik z podświetlanym ekranem, ale w inny sposób, niż dzieje się to np. w laptopach. W tym przypadku światło kierowane jest nie prostopadle …
Wyświetlono 25% materiału - 79 słów. Całość materiału zawiera 318 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.














