Poniedziałek, 10 kwietnia 2006
XI Targi Edukacyjne
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru165
Tegoroczne XI Targi Edukacyjne Edukacja w Kielcach były największymi w swojej ponad dziesięcioletniej historii. Organizujące je Targi Kielce dysponują drugą pod względem wielkości w Polsce powierzchnią wystawową, na której zaprezentowało się w tym roku 128 firm. Obecni byli najwięksi wydawcy edukacyjni – WSiP, Nowa Era, MAC Edukacja, Juka-91, Young Digital Poland, Wydawnictwo Szkolne PWN, Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro, Stentor, a nawet Helion. Prezentowano nowe podręczniki i książki dla uczniów i nauczycieli, przedstawiono szeroką ofertę publikacji poradnikowych, metodycznych, jak również pomocy dydaktycznych. Nie zabrakło sprzętu komputerowego, programów multimedialnych, czy wyposażenia placówek oświatowych. Od trzech lat targom towarzyszy rozbudowana Giełda Szkół – przedstawiająca ofertę większości gimnazjów, placówek ponadgimnazjalnych oraz szkół wyższych, nie tylko z terenu Kielc i województwa świętokrzyskiego, ale i z całej Polski. Trzeba przyznać, że formuła łącząca prezentację szkół z ofertą wydawnictw zapewniła imprezie duży sukces. Nowoczesne hale wystawowe odwiedziły tłumy, a dodać należy, że była to publiczność, na jakiej wystawcom zależało najbardziej, czyli młodzież szkolna i nauczyciele. Swoje oferty wystawcy przygotowali niezwykle atrakcyjnie, kładąc nacisk na interakcję z gośćmi targów – stoiska były w większości powierzchniami otwartymi. Można się było powspinać, potańczyć, pojeździć, a potrafiący zachować zimną krew mogli spróbować swych sił na strzelnicy, na którą zapraszała szkoła dla agentów ochrony. Joanna Marcjan, komisarz imprezy, …
Wyświetlono 25% materiału - 206 słów. Całość materiału zawiera 824 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się