Poniedziałek, 24 września 2012
Najważniejszy jest sukces sprzedażowy
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru336
Książki wróciły do telewizji!!! A raczej eksiążki wkroczyły do telewizji. I to z jakim rozmachem… Po pierwsze w porze niemal najwyższej oglądalności, w sąsiedztwie wieczornych serwisów informacyjnych. Po drugie, w nowoczesnej i przyciągającej uwagę formie i ponownie… w doborowym towarzystwie. Wszystko dzięki telewizyjnym spotom reklamującym najnowsze tablety firmy Samsung. Bo, jak głosi reklama: „Samung Galaxy Tab II to e-booki na Woblink”… – W tym momencie współpracujemy przy realizacji pierwszej części wspólnej kampanii reklamowej, która obejmuje media o ogólnopolskim zasięgu, takie jak telewizja i prasa, ale jesteśmy też obecni w internecie, w dużej kampanii promocyjnej on-line – wyjaśnia kulisy projektu Mateusz Tobiczyk, dyrektor Woblinka i Oddziału Wydawnictwa Otwartego. Dlaczego Woblink? – Firma jest czołowym dostawcą książek elektronicznych w Polsce. Bogaty kontent, mnogość tytułów, w tym również polskich oraz doskonale przygotowana aplikacja przekonały nas o nawiązaniu współpracy i umieszczeniu aplikacji w sklepie Samsung Apps – uzasadnia wybór partnera Jarosław Szponar, application specialist w firmie Samsung Electronics Polska. W jego wypowiedzi słychać echo zapowiedzi dalszej potencjalnej współpracy. – Wszystkie nasze tablety Galaxy Tab i produkty z kategorii Note pracują w oparciu o platformę Android, z którą jest kompatybilna aplikacja Woblink. Samsung chce wspierać lokalnych partnerów i jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca będzie się rozwijała pomyślnie – dodaje. Cytowany już dyrektor Woblinka twierdzi, że propozycja wykorzystania masowego kanału informacyjnego jakim jest telewizja, wyszła od technologicznego koncernu. – To fantastyczna okazja, aby idea e-czytania mogła dotrzeć do bardzo szerokiej grupy odbiorców, do której zazwyczaj nie trafia. Przy okazji …
Wyświetlono 25% materiału - 243 słów. Całość materiału zawiera 975 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się