Wtorek, 6 listopada 2012
Po śniadaniu Empiku z wydawcami
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru340
Drugi dzień 16. Targów Książki w Krakowie dla części wydawców, a jednocześnie członków Polskiej Izby Książki, rozpoczął się jeszcze przed oficjalnym otwarciem targowych wnętrz. W roli głównej wystąpił tu Empik, który w osobach prezesa zarządu Olafa Szymanowskiego oraz menadżera działu książki Andrzeja Kosińskiego zainicjował robocze w swoim charakterze śniadanie, które stało się okazją do otwartej rozmowy o problemach charakterystycznych dla współpracy z tą siecią. Spotkanie zaczęło się jednak dość niespodziewanie… – Wiem, że historia kontaktów Empiku z wydawcami była trudna. Wydaje się, że największy problem stanowił brak odpowiedniej komunikacji niektórych planów i decyzji sieci. Za to wszystko chciałbym państwa przeprosić, jednocześnie deklarując, że w moim przekonaniu wzrost Empiku może być możliwy wyłącznie przy jednoczesnym wzroście wydawców – stwierdził prezes Szymanowski. Dzięki takiej deklaracji spotkanie stało się między innymi okazją do otwartej rozmowy, a w tym także do głośnego wyrażenia pewnych obaw i wątpliwości. Po raz kolejny wróciła kwestia powiązań kapitałowych, jakie wiążą sieć z trzema podmiotami wydawniczymi, a także obawy przed potencjalnymi zagrożeniami, jakie mogłoby z tego faktu wyniknąć dla innych wydawnictw. – To prawda, że takie powiazania istnieją, jednak dla nas nie ma to większego znaczenia. Zawsze najbardziej będzie zależało mi na partnerach, którzy najbardziej kreatywnie i aktywnie będą w stanie tworzyć wartość dodaną dla klientów Empiku – zadeklarował szef sieci. Strategia detalisty jest w tym zakresie dość przejrzysta i jasno komunikowana. Firma w największym stopniu współpracować będzie z partnerami, którzy w jej ocenie najefektywniej będą budować rynek. Przy czym nie wydaje się, aby była to grupa więcej niż kilkudziesięciu firm. – Przede wszystkim chcemy sprzedawać więcej książek i dzięki temu rosnąć – twierdzi prezes Szymanowski, który widzi …
Wyświetlono 25% materiału - 269 słów. Całość materiału zawiera 1076 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się