Wtorek, 24 kwietnia 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru193
Powołana na początku 2006 roku spółka Carto Media już jest trzecim największym graczem na rynku kartografii turystycznej. Przychody firmy sięgnęły blisko 4,2 mln zł. Na rynku map i atlasów Carto Media wyprzedziła Pascala, Beatę Piętkę czy Daunpol. Udziałowcami spółki są mniejsze regionalne wydawnictwa kartograficzne: Atikart z Białegostoku, Azymut z Łodzi, Eko-Kapio z Gdańska, Kartpol z Lublina, Pietruska&Mierkiewicz z Poznania, Rokart z Koszalina oraz Sygnatura z Zielonej Góry i Zakopanego. Carto Media to nie tylko pomysł na wspólną dystrybucję i promocję, to także ujednolicenie szaty graficznej, wspólne serie, jeden katalog i jedna oferta. Pierwszy raz byliśmy świadkami tego typu oddolnej konsolidacji małych podmiotów i już po roku widać jak bardzo udany był to pomysł. Żaden z udziałowców nie miałby …
Wyświetlono 25% materiału - 118 słów. Całość materiału zawiera 475 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się