Poniedziałek, 20 sierpnia 2012
Jest czy go nie ma? PR na rynku książki
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru334
„Kuba, może byś zaktualizował swoją książkę na temat PR?”, zapytała mnie przewrotnie kilka miesięcy temu słodka niczym „delicje Wschodu” koleżanka z Biblioteki Analiz. W pierwszej chwili pomyślałem – jasne, czemu nie. Czas po temu najwyższy (pierwsze – i jak dotąd jedyne – wydanie ukazało się w 2007 roku), a i dobrze by było podpromować nieco własną (i Biblioteki Analiz) firmę świadczącą usługi z tego właśnie poletka. Nim jednak jąłem się do tego odpowiedzialnego zadania rzetelnie przygotowywać, druga, ta racjonalniej odnosząca się do rzeczywistości strona, zaczęła uświadamiać odpowiedzialność podejmowanego wyzwania… „A kiedy ty na to znajdziesz czas?”, „A nie wypadłeś czasem z wprawy w pisaniu innych tekstów niż informacje prasowe?” i… „Czy ktokolwiek w ogóle będzie chciał to czytać?” (to przede wszystkim). Mając jednak błogosławieństwo naczelnego dwutygodnika na drukowanie kolejnych rozdziałów na szacownych łamach, uznałem… A co tam! Najwyżej mnie pokreśli, a w najgorszym wypadku nie wydrukuje… I tą zuchwałością powodowany wpisałem pierwsze litery z klawiatury… Po nich przyszły kolejne, a następnie… podtytuł wprowadzającego artykułu. A zatem – czy public relations na rynku książki w ogóle istnieją? Pytanie to wydaje się tyleż irytujące (skoro – w domyśle – ich nie ma, to po co zajmujesz nam pan czas każąc czytać te bzdury?), co zastanawiające (nawet jeżeli początkowo wydaje się inaczej, jakieś muszą być, skoro facet …
Wyświetlono 25% materiału - 214 słów. Całość materiału zawiera 857 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się