środa, 8 sierpnia 2018
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 484 (12/2018)
Intensywny rozwój Grupy Empik, ciągłe poszerzanie portfolio działań, między innymi o marketplace, oraz umacnianie pozycji lidera, np. w obszarze omnichannel, zaowocowało intensyfikacją działań w sferze B2B. Dzięki mocnym brandom, firma oferuje szerokie możliwości wsparcia partnerom z różnych kategorii, dając korzystne narzędzia do premiowania klientów i pracowników. Teraz dla wszystkich zainteresowanych współpracą biznesową z Empikiem dostępny jest dedykowany serwis internetowy. Działając w ścisłej czołówce sektora B2C, Empik wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych partnerów biznesowych. Spółka od lat współpracuje z dziesiątkami firm z różnych branż. By w pełni wykorzystać potencjał struktur i osiągnąć najwyższy poziom obsługi również w obszarze business to business, powstała specjalna strona internetowa, która w intuicyjny sposób przeprowadzi zainteresowanych przez informacje o benefitach płynących ze współpracy. Mogą to być zarówno klasyczne vouchery w postaci kart prepaid, jak również elektroniczne kupony na zakupy czy audiobooki lub e-booki z oferty …
Wyświetlono 25% materiału - 122 słów. Całość materiału zawiera 491 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki