Piątek, 23 marca 2018
UDANE TARGI PRZECINEK I KROPKA
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 476 (4/2018)
Udało się… Mowa o drugiej edycji Targów Przecinek i Kropka organizowanych przez firmę Empik. Trafiona okazała się decyzja o przeprowadzce targów do Arkad Kubickiego, w kompleksie stołecznego Zamku Królewskiego. Wydawcy wskazywali na mankamenty techniczne, związane z  przygotowaniem czy wyposażeniem stoisk, a jednocześnie podkreślali zaskakująco wysoką frekwencję. Potwierdzają ją również szacunki organizatora. – Targi Przecinek i Kropka miały dopiero swoją drugą edycję, ale już możemy powiedzieć, że zagościły w czołówce najważniejszych wydarzeń na polskim rynku, których celem jest promocja wartościowej literatury dla dzieci. W ciągu dwóch dni Targi odwiedziło 15 tys. osób – a więc trzy razy więcej niż w ubiegłym roku! Rodziców z dziećmi na pewno przyciągnął bardzo ciekawy program – mnóstwo warsztatów prowadzonych non-stop w czterech strefach, spotkań autorskich oraz oczywiście atrakcyjna oferta wydawców dobrych książek dla dzieci – relacjonuje Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empik S.A. Entuzjazm w ocenie pojawia się w relacjach wielu wydawców obecnych na Targach. – Wydawnictwo Zielona Sowa już po raz drugi bierze udział w Targach Przecinek i Kropka. W zeszłym roku Targi organizowane były w Unia Shoping Center i muszę przyznać, że tegoroczna lokalizacja, czyli Arkady Kubickiego jest zdecydowanie lepsza. W zeszłym roku mieliśmy znacznie mniejszą frekwencję, znacznie trudniej było dostać się na teren targów. Targom pomaga sąsiedztwo Wisły, Zamku Królewskiego i warszawskiej Starówki, miejsc rozpoznawalnych dla odwiedzających targi książki, bo część z dzisiejszych uczestników imprezy z pewnością pamięta festiwal Czytajmy, który odbywał się w tym miejscu w poprzednich latach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona frekwencją na Targach. Impreza przyciągnęła bardzo dużo rodzin z dziećmi, raczej nie z dwunasto– czy trzynastolatkami, ale z dziećmi nieco młodszymi, siedmio-, dziewięcioletnimi oraz jeszcze młodszymi. Co ważne, są to aktywni klienci – odwiedzający …
Wyświetlono 25% materiału - 247 słów. Całość materiału zawiera 991 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się