Czwartek, 12 lipca 2012
Przejęcie i rozwój
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru331
30 kwietnia przestała na rynku wydawniczym funkcjonować spółka Wojciecha Stawiszyńskiego i Krzysztofa Bielawskiego działająca pod nazwą Wydawnictwo Homini. „Dorobek marki Homini będzie kontynuowany w ramach innego podmiotu wydawniczego: z tą samą datą prawo do marki oraz do 65 tytułów zostało zakupione przez Wydawnictwo Benedyktynów Tyniec. Marka Homini będzie funkcjonowała jako imprint w ramach benedyktyńskiej oficyny. Przejęte tytuły, które mieszczą się w definicji chrześcijańskiej literatury religijnej, będą wydawane pod marką „Tyniec”. Marka Homini będzie firmować książki poświęcone kulturze antycznej, językoznawstwu, filozofii i dialogowi międzyreligijnemu” – czytamy w komunikacie tynieckiego wydawnictwa. Wznowienia pod marką Homini zaplanowane na ten rok to m.in. „Opowieści Zoharu” w oprac. Ireneusza Kani oraz podręczniki do filologii klasycznej. Natomiast najbliższe …
Wyświetlono 25% materiału - 112 słów. Całość materiału zawiera 450 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki