Wtorek, 25 listopada 2014
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru395
„Dzieci korzystają na co dzień z telewizji, komputerów, tabletów i smartfonów, więc marka chcąca się z nimi komunikować powinna dostosowywać treści reklamowe do wielu kanałów urządzeń multimedialnych” – wynika z badania, które wykonano w sześciu krajach europejskich na zlecenie Viacom International Media Networks. Celem badania było sprawdzenie, z jakich mediów dzieci korzystają najczęściej oraz jaki jest ich odbiór reklam. Wyniki pokazują, że dzieci w wieku 6-13 lat oraz ich rodzice są aktywnymi użytkownikami telewizji, komputerów, tabletów i smartfonów. Telewizor oraz komputer znajdują się niemal …
Wyświetlono 25% materiału - 84 słów. Całość materiału zawiera 338 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się