Poniedziałek, 15 października 2012
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru338
Czytelnik XXI wieku to osoba, która znaczną część swojego życia spędza w świecie wirtualnym. Rezygnuje z tradycyjnych książek na rzecz e-tekstu. Współczesne księgarnie i biblioteki muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom czytelników. Tylko dzięki temu będą w stanie konkurować z zalewającymi rynek książki e-treściami – przekonuje Łukasz Gołębiewski, autor książki „Gdzie jest czytelnik?”. Oficjalna premiera eseju odbyła się 8 października w Bibliotece Narodowej. – Nie jestem zadowolony z funkcjonowania bibliotek dzisiaj, ale kierunek zmian jest bardzo pozytywny. Uważam, że skoro 3/4 Polaków nie chodzi wcale do bibliotek, to biblioteki …
Wyświetlono 25% materiału - 87 słów. Całość materiału zawiera 350 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się