Wtorek, 8 kwietnia 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru218
Najstarsza i największa księgarnia internetowa konsekwentnie rozszerza asortyment. „Książki i multimedia pozostaną jedną z naszych specjalności, ale nie chcemy zamykać się w tej ofercie. Zamierzamy być dostawcą szerokiego asortymentu towarów”, powiedziała „Rzeczpospolitej” Anna Bogdańska, powołana niedawno w miejsce Krzysztofa Jerzyka prezes Merlin.pl. Nowa oferta to m.in. artykuły z kategorii „zdrowie-uroda” i „dom-ogród”. Przychody ze sprzedaży sklepu w 2007 roku wyniosły 82 mln zł, co oznacza wzrost o 16 proc. w stosunku do wyniku osiągniętego rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży książek wyniosły 43,5 mln zł. W ubiegłym roku Merlin.pl przejął sklep e-cyfrowe.pl, specjalizujący się w sprzedaży …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 381 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się