Czwartek, 17 marca 2016
Raport Idealo
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru429-430
Porównywarka cen Idealo.pl przeanalizowała ile polskich sklepów internetowych oferuje odbiór osobisty zamówionych produktów w sklepie lub różnego rodzaju punktach odbioru oraz paczkomatach. W badaniu przeanalizowano również wady i zalety poszczególnych rozwiązań pod względem kosztów oraz dostępności punktów odbioru. Aż 78 proc. rodzimych sprzedawców dostarcza zamówione towary do paczkomatów lub punktów odbioru bądź umożliwia osobiste odebranie w stacjonarnej siedzibie sklepu. Dostawę towarów do punktów odbioru lub przekazywanie zamówień w sklepie oferuje swoim klientom także większość niemieckich sklepów - z 76 proc. plasują się one na drugim miejscu. Również w przypadku Wielkiej Brytanii (68 proc.) oraz Francji (61 proc.) jest to wciąż połowa sklepów. Trend ten zdaje się natomiast wciąż być mało popularny …
Wyświetlono 25% materiału - 111 słów. Całość materiału zawiera 444 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się