Wtorek, 13 marca 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru190
Polska Izba Książki przypomina, że na początku roku 2004 ogłosiła konkurs dla dziennikarzy na najciekawszą prezentację książki w mediach. Ma nadzieję, że dwie dotychczasowe edycje przyczyniły się do podniesienia rangi książki w środkach masowego przekazu i uświadomienia mediom potrzeby codziennej informacji o książkach, w tym informacji o nowościach wydawniczych. W bieżącym roku PIK przystępuje do trzeciej już edycji konkursu. Poniżej jego zasady. Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach:      1. „Najciekawsza Prezentacja Książki w Prasie” – pod uwagę zostaną wzięte publikacje poświęcone książkom ze wszystkich gazet codziennych, tygodników, dwutygodników i miesięczników.      2. „Najciekawsza Prezentacja Książki w Mediach Elektronicznych” – …
Wyświetlono 25% materiału - 100 słów. Całość materiału zawiera 401 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się