Poniedziałek, 20 listopada 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru182
Jak już nie raz na tych łamach pisaliśmy, Merlin.pl rozpoczął kampanię reklamową, która tylko do końca tego roku pochłonie łącznie ponad 3,5 mln zł (wcześniej mówiono o 3 mln zł). Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa polskiego sklepu internetowego. – Dla obserwatorów procesów gospodarczych to kolejny sygnał, że biznes on-line stał się ważnym graczem rynkowym i osiągnął dojrzałość – przestał być technologiczną ciekawostką, a stał się częścią rzeczywistości. W 2006 roku Merlin planuje osiągnąć przychody wysokości 60-65 mln zł, a w następnych latach mają one przekroczyć 100 mln zł w 2007 i 140 mln w 2008 roku. Pomóc ma w tym m.in. ta kampania reklamowa, która ma wzmocnić wizerunek Merlina – twierdzą przedstawiciele Merlina. – Merlin.pl ma silną pozycję wśród starszych użytkowników Internetu, co w tej branży oznacza już …
Wyświetlono 25% materiału - 130 słów. Całość materiału zawiera 521 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się