Sobota, 27 marca 2021
W ubiegłym roku o 22 proc. więcej niż w 2019 powstało sklepów w kategorii „książki i multimedia”. „Wzrosty te na pewno po części są obrazem naturalnego rozwoju e-commerce – niemniej tempo okazało się większe niż w latach poprzednich. Może to być wynikiem pandemii – potrzeby konsumpcyjne Polaków nie uległy zmianie – …
Wyświetlono 25% materiału - 51 słów. Całość materiału zawiera 204 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.














