Wtorek, 5 lutego 2013
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru347
Jak czytamy w komunikacie firmy, „głównym celem serwisu jest maksymalizacja sprzedaży książek, bez względu na ich format i budowanie trwałych relacji pomiędzy reklamodawcami a reklamobiorcami”. Sieć kieruje swoją ofertę do dwóch grup klientów: z jednej strony są to reklamodawcy, czyli księgarnie internetowe oraz wydawnictwa książkowe. Z drugiej, właściciele stron internetowych (portale, serwisy …
Wyświetlono 25% materiału - 52 słów. Całość materiału zawiera 211 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki