Poniedziałek, 10 stycznia 2011
O „Rynku książki w Polsce 2010”
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru291
Gdy otrzymałem możliwość napisania „kilku słów” na temat „Rynku Książki w Polsce 2010”, niezmiernie się ucieszyłem. Ucieszyłem się, że będę mógł podzielić się moimi wrażeniami z lektury tegorocznej edycji, ale także z możliwości opisania tego co sprawia, że do tej niecodziennej, statystycznej publikacji wracamy rokrocznie. Publikacja „Rynek Książki w Polsce 2010” prezentuje się niezwykle okazale i już sam wygląd zewnętrzny zapowiada bardzo obszerną treść. Stały czytelnik, nabywca, który już choć raz zetknął się z tą publikacją, mniej więcej wie czego może się spodziewać na kartach książek. Opisu wydarzeń z ubiegłego roku w szeroko rozumianej branży wydawniczej, tendencji i trendów rynkowych, rankingów, analiz i wielu danych statystycznych. I choć publikacja odnosi się głównie do danych z przeszłości – to podejmuje problemy bieżące a nawet przyszłe. VAT, rozwijający się rynek e-booków i e-readerów, nowe możliwości i zagrożenia. Tego pięciotomowego wydania nie czytamy jak powieści, ale przeglądamy, korzystamy. Sięgniemy po nie, przed pójściem na spotkanie z nowym kontrahentem, by poznać sytuację rynkową firmy z którą planujemy współpracować. Będzie pomocne przy planowaniu strategicznych aliansów lub przejęć albo gdy staniemy przed koniecznością rozszerzenia kanałów dystrybucji. A także gdy rozpoczynamy działalność i dopiero poznajemy cały proces wydawniczy. To zaledwie kilka przykładów zastosowania wiedzy, zgromadzonej na przestrzeni lat przez zespół redakcyjny. Każdy, kogo życie zawodowe obraca się wokół książek, nie przeczyta wszystkich pozycji „od deski do deski”, ale nie raz będzie do nich zaglądał. W zależności od odbiorcy, wybór tomu do lektury będzie inny. • Tom „Dystrybucja”, to źródło wiedzy …
Wyświetlono 25% materiału - 243 słów. Całość materiału zawiera 972 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się