Poniedziałek, 4 grudnia 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru183


Biblioteka Analiz zaprasza na szkolenie „Jak budować dobre relacje klientem? Skuteczny PR w działalności wydawniczej”. Odbędzie się ono 12 grudnia (wtorek) w godz. 9-17 w sali wykładowej Domu Wydawniczego Bellona, ul. Grzybowska 77, Warszawa.

Szkolenie poprowadzi Robert Wierzbicki, socjolog, specjalista PR, konsultant ds. PR i marketingu. Z branżą wydawniczą związany od 2004 roku. Zarządzał wizerunkiem Platformy Mediowej Point-Group (wydawca m.in. magazynów „Dlaczego”, „Sporootym”, „Warsaw Point” oraz „Machina”), od września 2005 kieruje działem PR w wydawnictwie Wiedza i Praktyka – jednym z największych wydawnictw fachowych w Polsce.

Szkolenie obejmować będzie takie zagadnienia jak: czym jest PR?, zarządzanie komunikacją wewnętrzną, narzędzia PR wewnętrznego, zarządzanie komunikacją w kryzysie wewnętrznym, czym jest PR zewnętrzny?, specyfika Media Relations w Polsce, jak skutecznie budować relacje z prasą, radiem i telewizją, informacje prasowe, artykuły, wywiady, reportaże, road show, śniadania prasowe, konferencje, prezentacje, narzędzia z uwzględnieniem grup docelowych (serwisy internetowe, biura obsługi klienta, blogi, fora internetowe, biuletyny, spotkania, eventy, targi, inne), cechy dobrej kampanii Public Relations, jak dobrać efektywne narzędzia?, jak budować długotrwałe i efektywne relacje z mediami?, jak mierzyć efektywność działań?, projektowanie kampanii PR.

Cena szkolenia od jednej osoby wynosi: 599 zł (w cenę wliczone są materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, obiad, ciasta, kawa). Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt tel. (022) 8283631, faks (022) 8279350 lub e-mail: pawel@rynek-ksiazki.pl.

Autor: (PW)