środa, 30 stycznia 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru213


Biblioteka Analiz zaprasza do udziału w szkoleniu „Trudne sytuacje w relacjach z klientami/kooperantami. Jak budować dialog i współpracę”. Szkolenie odbędzie się 8 lutego w godz. 9-17, Warszawa, DW Bellona, ul. Grzybowska 77. Cena udziału jednej osoby wynosi 499 zł. Zgłoszenie większej liczby osób z danej firmy premiowane jest rabatami. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: Anna Ludwiniak, 606972620; anna_ludwiniak@rynek-ksiazki.pl. Zgłoszenia należy przesyłać na podany powyżej adres e-mail do 29 stycznia.

W utrzymywaniu dobrych relacji z klientami, nawiązaniu konstruktywnej współpracy, szczególne znaczenie ma umiejętność porozumiewania się. Jak tworzyć i utrzymywać dobre relacje? Od czego zależą sukcesy w spotkaniach na gruncie zawodowym? Jak budować dialog i współpracę? Jak radzić sobie z niechęcią, oporem, agresją czy roszczeniami kooperanta? Odpowiedzi na te i inne pytania poznać będzie można w czasie szkolenia. Kurs jest adresowany do: pracowników działów: handlowych, obsługi klienta, reklamacji, marketingu oraz wszystkich, których efekty pracy uzależnione są od kontaktów z innymi osobami.

Umiejętności przydatne w realnych sytuacjach uczestnicy zajęć nabywają w trakcie ćwiczeń dydaktycznych, co nadaje im charakter warsztatów dając jednocześnie pewność, że wiedza teoretyczna zostanie zastosowana w ich konkretnych doświadczeniach w życiu osobistym i zawodowym.

Autor: (N)