Poniedziałek, 12 lutego 2024
NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE W POLSKIEJ POLIGRAFII
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 611 (3/2024)
Wracamy do największego dorocznego spotkania liderów branży poligraficznej, czyli Art of Color, które odbyło się 28 listopada ubiegłego roku w Iglicy, symbolicznym budynku w samym centrum rozległych terenów Międzynarodowych Targów Poznańskich. Organizatorem wydarzenia była Grupa MTP, a współorganizatorem Polska Izba Druku wraz z Polskim Bractwem Kawalerów Gutenberga. Finałem spotkania była Gala Złotego Gryfa, prestiżowych nagród w sektorze poligrafii, organizowana po raz pierwszy poza Warszawą. Art of Color jest kierowany do liderów rynku poligraficznego: właścicieli największych drukarni, producentów opakowań, prezesów stowarzyszeń i izb branżowych, dostawców materiałów eksploatacyjnych, maszyn i rozwiązań cyfrowych, jak również redaktorów czasopism i portali poświęconych tematyce poligraficznej. Podczas spotkania krajowi oraz międzynarodowi eksperci zaprezentowali tendencje i rozwiązania, które muszą odpowiedzieć na radykalnie zmieniające się oczekiwania konsumentów, ustawodawców i klientów instytucjonalnych, a praktycy oceniali branżę pod kątem efektywności ekonomicznej. Spotkanie było też okazją do wymiany doświadczeń: gdzie i jak promować swoje produkty i usługi oraz gdzie szukać inspiracji, rady i pomocy. W programie wydarzenia była ocena sytuacji gospodarczej w Polsce, regionie i na świecie, możliwości inwestycyjne rozwoju współpracy polsko-ukraińskiej pod kątem szans dla polskich drukarzy i konwerterów, innowacje w przemyśle poligraficznym i opakowaniowym, fundacje rodzinne i inne kwestie podatkowe. Podczas spotkania odbyły się również dwa panele dyskusyjne – edukacyjny oraz technologiczny. Wydarzenie zwieńczyła Gala Złotego Gryfa, największego i najstarszego w Polsce konkursu organizowanego przez Polską Izba Druku, obejmującego całe spektrum produkcji poligraficznej. W części konferencyjnej, którą prowadzili Alicja Jarząbek i Aleksander Kuśmierczyk z Polskiej Izby Druku …
Wyświetlono 25% materiału - 237 słów. Całość materiału zawiera 948 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się