Wtorek, 18 października 2022
WYSTARTOWAŁA USŁUGA EMPIK ADS
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 579 (19/2022)
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o Empik Ads. Usługa umożliwia sprzedawcom, dostawcom, producentom i agencjom prowadzenie kampanii w modelu self-service na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. – Mamy bardzo duży potencjał jako kanał mediowy i przestrzeń reklamowa dla partnerów biznesowych. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić zautomatyzowany, samoobsługowy system Empik Ads – mówi Artur Malinowski, CMO w Empiku. – Empik Ads umożliwia sprzedawcom efektywne prowadzenie działań reklamowych, wpływających bezpośrednio na wzrost sprzedaży. Usługa pozwala wyróżnić produkt na tle konkurencji, co sprawdzi się m.in. przy wprowadzeniu nowej kolekcji lub artykułu na rynek czy podbiciu wyprzedaży – podkreśla Olga Knap-Nowacka, Head of Ads & Partnerships. I dodaje: – System Empik Ads oraz pozostałe formaty reklamowe opierają się o konkretne etapy ścieżki zakupowej klienta. Mając na uwadze, że aż 70 proc. decyzji zakupowych jest podejmowanych w sklepie, możemy wyróżnić oferty zgodne z daną intencją zakupową. A to maksymalizuje ich sprzedaż. Jak informuje Empik, Produkt sponsorowany gwarantuje dotarcie do użytkowników, którzy są etapie poszukiwania produktu, ale jeszcze nie podjęli decyzji zakupowej. Umożliwia kontekstowe wyróżnienie wystawionej oferty w wynikach wyszukiwania (po wpisaniu frazy/na podstawie słów kluczowych) – produkty wyświetlane są na liście ofert na pierwszej i co siódmej pozycji. Produkt jest opisany dyskretnym wskazaniem: Sponsorowane. Z kolei Marka sponsorowana to …
Wyświetlono 25% materiału - 212 słów. Całość materiału zawiera 849 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się