Piątek, 19 sierpnia 2022
ROZMOWA Z MARCINEM OLCZYKOWSKIM, PREZESEM TANTIS.PL
Chociaż pańska firma działa od 2007 roku (pierwotnie jako księgarnia internetowa Dobre-ksiazki.pl, która specjalizowała się wyłącznie w sprzedaży książek i podręczników szkolnych, od pięciu lat pod nową nazwą tantis.pl), i jest jednym z liderów internetowej sprzedaży książek, zabawek i gier w Polsce, to po raz pierwszy spotkałem ją jako wystawcę dopiero na Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie w październiku ubiegłego roku, gdzie na stoisku oferowano książki kilku wydawców, którzy nie wystąpili z oddzielnymi stoiskami. Jaka była motywacja do podjęcia tego działania? Tak, to prawda, przez kilkanaście lat dotychczasowej działalności nigdy nie braliśmy udziału w takim wydarzeniu. To był nasz, całkiem zresztą udany, debiut. Decyzja o uczestnictwie zapadła z dwóch powodów: od ponad roku ściśle i bezpośrednio współpracujemy z największymi wydawcami książek w naszym kraju. Na tantis.pl organizujemy szereg działań o charakterze wsparcia sprzedaży – m.in. promocje, akcje specjalne, spotkania online, kampanie reklamowe. Na krakowskich targach reprezentowaliśmy ofertę tych wydawców i była to naturalna konsekwencja naszej współpracy. Drugi powód to okoliczności. Październikowe targi w Krakowie były pierwszą po dłuższej przerwie związanej z pandemią imprezą, na której mogli się spotkać z jednej strony czytelnicy, z drugiej – autorzy i wspomniani wydawcy. Wszyscy byliśmy niezwykle głodni takich spotkań na żywo. Doskonała organizacja ze strony spółki Targi w Krakowie sprawiła, że targi odbywały się w bezpieczny sposób. Czy i w tym roku tantis.pl będzie wystawcą na Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie? Na krakowskich targach będziemy w tym samym miejscu, co w zeszłym roku i ze stoiskiem tej samej wielkości, jednak nie wystawiamy się jako reprezentacja wydawców, tylko jako sklep internetowy. Będziemy oferować produkty „top” z głównych kategorii, czyli książki, zabawki i gry. Rozmawiamy przed rozpoczęciem sezonu podręcznikowego, który obecnie obejmuje głównie sprzedaż książek dla szkół średnich. Jak dzisiaj wygląda struktura sprzedaży w tym segmencie? Czy wydawcy sami docierają do szkół albo do uczniów i ich rodziców, czy też dominuje sprzedaż internetowa, prowadzona przez firmy dystrybucyjne, takie jak tantis.pl? Tantis.pl to od …
Wyświetlono 25% materiału - 317 słów. Całość materiału zawiera 1269 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się