środa, 11 czerwca 2014
Podręcznik interaktywny
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru383
W 2009 roku dwóch młodych przedsiębiorców z Wrocławia, z głowami pełnymi ambitnych planów, jak o nich mówiono, rozpoczęło prace nad pierwszym multimedialnym podręcznikiem on-line do nauki języka angielskiego. Byli to Bartłomiej Postek i Krzysztof Wojewodzic, którzy jeszcze na piątym roku studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu założyli spółkę FunEnglish.pl, która obecnie nosi nazwę Funmedia. FunEnglish.pl nazywał się też pierwszy produkt firmy – rozbudowana platforma e-learningowa do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Celem było zrewolucjonizowanie systemu edukacji w Polsce i spowodowanie, aby nauka była tak przyjemna jak ulubiona gra komputerowa. Twórcy projektu uważali, że chcąc zmienić system oświaty należy rozpocząć od jego fundamentów – od edukacji wczesnoszkolnej. Prace nad projektem cyfrowego podręcznika ruszyły na początku stycznia 2010 roku, uzyskano też dofinansowanie z Unii oraz pomoc ze strony znajomych ze studiów, którzy dołączyli do spółki. Rok później gotowa była wersja beta, wynik współpracy kilkuosobowego zespołu metodyków, programistów i osób kreatywnych. Zanurzyć się w nauce Wizja gotowego podręcznika zakładała wysoką jakość merytoryczną oraz technologiczną. Uczniowie korzystający z kursu FunEnglish.pl mieli dosłownie „zanurzyć się” w cyfrowym świecie języka angielskiego, czując się jego częścią, poprzez wcielanie się w rolę animowanych bohaterów filmów, lekcji obrazkowych i gier edukacyjnych. W wirtualnym FunWorld nauka przeplata się z zabawą. Na czterystu stronach podręcznika, z których każda jest w rzeczywistości interaktywną stroną internetową, dzieci poznają podstawy gramatyki i słownictwo, uczą się poprawnego akcentu i prawidłowej pisowni. „Wyobraźmy sobie sytuację, w której z dnia na dzień lądujemy na obcojęzycznej wyspie, której mieszkańcy nie znają ani jednego słowa po polsku. Nie …
Wyświetlono 25% materiału - 256 słów. Całość materiału zawiera 1027 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się