Wtorek, 2 sierpnia 2022
ROZMOWA Z JACKIEM ORYLEM, ORGANIZATOREM PLENERU LITERACKIEGO W GDYNI (15-17 LIPCA)
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 574 (14/2022)
Który to już Plener zorganizowałeś? Był to trzeci Plener organizowany przez Fundację Historia i Kultura, wcześniej, w Gdyni, odbywały się przez dziewięć lat Nadmorskie Plenery Czytelnicze organizowane przez Murator Expo (obecnie w reorganizacji). Czyli w tym roku po raz dwunasty wydawcy i autorzy przyjechali do Gdyni a miasto patronuje imprezie… Od trzech lat podpisujemy umowę z miastem Gdynia, zgodnie z którym miasto jest gospodarzem Pleneru, a my jako Fundacja jesteśmy jej organizatorem wykonawczym. Czy idzie za tym wsparcie finansowe Gdyni? Tak, ale nieco mniejsze niż we wcześniejszych edycjach. Jest to oznaką tego, że samorządy mają coraz większe kłopoty z budżetowaniem swoich wydatków, co rozumiemy. Wsparcie finansowe Gdyni przeznaczone jest na program towarzyszący... I na promocję! Mamy w związku z tym zobowiązania do konkretnych świadczeń promocyjnych i programowych na rzecz imprezy, której gospodarzem jest miasto. Widzimy, że bardzo znacząca dla promocji jest współpraca z Polsatem... Już w poprzednim roku trzy nasze imprezy odbyły się pod patronatem medialnym Polsatu, a teraz nasza współpraca jest bardzo precyzyjnie opisana i dotyczy wszystkich naszych imprez przez cały rok. Obejmuje więc Targi Książki w Warszawie, Plener Literacki w Gdyni, Jesienne Targi Książki w Warszawie, Targi Książki w Katowicach i Targi Książki Historycznej w Warszawie. Mamy „zbiorczą” umowę, która przewiduje, że Polsat patronuje wszystkim imprezom literackim organizowanym przez Fundację. W Gdyni ta współpraca odbyła się na wyjątkową skalę w porównaniu ze wszystkimi plenerami, jakie dotąd robiliśmy. Objęła kilka wejść „na żywo” i do tego relacje nagrane wcześniej, codziennie, w czasie trwania Pleneru. To jest fantastyczne, co Polsat robi dla nas w tym roku. Tak też było podczas majowych Targów Książki w Warszawie, kiedy Polsat emitował bardzo dużo materiałów z targów każdego dnia. Mimo padającego deszczu czytelnicy są na Plenerze, co jest, moim zdaniem, wynikiem intensywnej promocji Pleneru. Dużą część budżetu wydarzenia przeznaczamy na działania promocyjne. Dodam jeszcze, że większość gdyńskich autobusów jest „obrandowana” Plenerem – mają na szybach duże …
Wyświetlono 25% materiału - 312 słów. Całość materiału zawiera 1249 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się