Sobota, 29 kwietnia 2017
Nowe wydawnictwo multimedialne
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru457
Spółka Merlin Group SA powołała do życia podmiot o nazwie Merlin Publishing. Celem nowej firmy wydawniczej ma być budowanie w grupie biznesowej Merlin kompetencji wydawniczych oraz uzyskanie dostępu do unikatowych treści i produktów, które pozwolą na szybkie rozszerzenie asortymentu oraz wyróżnienie oferty sklepów  internetowych Merlin.pl i CDP.pl. „Sprzedaż produktów wytworzonych w ramach własnej grupy kapitałowej istotnie zwiększa dochodowość przedsięwzięcia i pozwoli na zatrzymanie marży wydawnictwa, dystrybutora, jak i sprzedawcy detalicznego” – czytamy w komunikacie Grupy. Wiadomo, że Merlin Group SA w utworzonej spółce obejmie 51 proc. udziałów, podczas gdy 49 proc. udziałów należeć będzie do managerów i właścicieli CDP sp. z o.o. – Michała Gembickiego i Roberta Wesołowskiego. „Własne wydawnictwo to naturalny krok w rozwoju naszej grupy. Posiadamy już skuteczne kanały sprzedaży bezpośredniej o ugruntowanych …
Wyświetlono 25% materiału - 125 słów. Całość materiału zawiera 500 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki