Piątek, 8 stycznia 2016
Likwidacja upadłościowa czy renesans?
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru423
Już po raz dziesiąty portal Money.pl z Grupy Wirtualna Polska po raz dziesiąty ocenił największe i najpopularniejsze sklepy internetowe, działające w Polsce. W ośmiu kategoriach zbadanych zostało 120 najpopularniejszych podmiotów, których działalność przeanalizowano w oparciu o 45 kryteriów. Jak czytamy w komentarzu twórców rankingu do zestawienia w kategorii "Kultura": "Aż dwie trzecie klientów polskich sklepów internetowych zagląda do wirtualnych sklepów po książki, płyty czy bilety na wydarzenia kulturalne. Jak wynika z badania rynku e-commerce firmy Gemius, to druga pod względem popularności kategoria polskiego e-handlu. Nic dziwnego, że przebić się do czołówki jest niezwykle trudno i klienta przekonać trzeba czymś więcej niż tylko szeroką ofertą i cenami, choć te oczywiście należą do jednych z najważniejszych czynników. Dlatego warto polować tu na promocje i wyprzedaże - wszyscy liczący się sprzedawcy mają taką ofertę. Darmowa wysyłka zamówień powyżej określonej kwoty, rabaty za opublikowanie recenzji, gadżety dodawane w gratisie, niższa cena, jeśli zdecydujesz się na proponowany przez sprzedawcę zestaw tytułów - możliwości dodatkowego zaoszczędzenia jest w tej kategorii całkiem sporo. Piętą achillesową jest natomiast obsługa klienta. O ile na infoliniach można liczyć na szybką i profesjonalną odpowiedź, o tyle mailowo i w portalach społecznościowych jest już znacznie gorzej. Tylko co trzeci sklep z tej kategorii odpowiedział w ciągu doby na pytanie zadane mailem, bez odpowiedzi została aż połowa pytań, zadanych w mediach społecznościowych. Jedna …
Wyświetlono 25% materiału - 197 słów. Całość materiału zawiera 788 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się