Poniedziałek, 21 marca 2011
Analiza najnowszych badań polskiego Internetu
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru296
Regularnej informacji na temat popularności tematycznych serwisów internetowych dostarczają nam badania Megapanel PBI/Gemius. W marcu opublikowano wyniki za 2010 rok. Prezentujemy je tradycyjnie już utyskując na stosunkowo słabą przystawalność do specyfiki branży wydawniczej. W kategorii „kultura i rozrywka” znów królował serwis YouTube.com, który z 9,72 mln do 11,87 mln zwiększył liczbę użytkowników. Za nim uplasowały się takie portale jak Onet, O2, Wirtualna Polska czy Interia (reszty, może poza przedostatnim serwisem Gazeta.pl, nie warto wymieniać – jeszcze mniej „kulturalna”). Wśród serwisów społecznościowych, i to bardzo ważna wskazówka dla wydawniczych marketerów, jeszcze (tak, tak!) na najwyższym miejscu Nasza Klasa z 12,25 mln użytkowników (10,89 mln w 2009 roku). Za rok spadnie pewnie na miejsce drugie, na korzyść idącego jak burza Facebooka. W 2009 roku miał on w Polsce 3,12 mln …
Wyświetlono 25% materiału - 128 słów. Całość materiału zawiera 515 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się