Wtorek, 8 października 2019
PLATFORMA DLA SEGMENTU B2B
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 507 (18/2019)
Od września działa BiznesiKultura.pl – internetowa platforma zakupowa Merlin Group. Jest skierowana do klientów biznesowych i segmentu B2B, oferuje ponad 300 tys. produktów w hurtowych cenach. W serwisie BiznesiKultura.pl dostępne są m.in. książki, podręczniki, zabawki, gry planszowe. Asortyment jest sukcesywnie poszerzany. „Platforma Biznes i Kultura przygotowana została z myślą o klientach biznesowych, właścicielach firm, korporacjach czy podmiotach, które mogą wykorzystać produkty z naszej oferty na poczet swoich projektów dla klientów” – mówi Anna Opala, prezes Merlin Group. Na BiznesiKultura.pl zamówienia mogą być dokonywane na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrzne w formie działań wspierających projekty sprzedażowe, marketingowe, HR, PR czy powstających startupów, dla których mogą być tworzone indywidualne sklepy internetowe z dostępem do szerokiej gamy produktów. Merlin Group podkreśla, że przy większych zamówieniach ceny są dużo niższe. Dla zamówień o wartości ponad …
Wyświetlono 25% materiału - 130 słów. Całość materiału zawiera 520 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki