Wtorek, 31 marca 2020
ROZMOWA Z ANNĄ PRYMAKOWSKĄ, PREZES ZARZĄDU I AGNIESZKĄ WÓJCIK, CZŁONKIEM ZARZĄDU MERLIN GROUP S.A.
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 519 (6/2020)
– Rozmawiamy w trudnym czasie, kiedy epidemia koronawirusa sparaliżowała życie w całym kraju. Handel stacjonarny w naszej branży praktycznie przestał istnieć. Jak sytuacja wpływa na państwa e-sklepy? ANNA PRYMAKOWSKA: – Model biznesowy e-commerce sprawdza się w sytuacji kwarantanny, pozwalając dokonywać bezpiecznych zakupów z domu oraz dostawę przez kuriera door to door z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, które wszyscy przewoźnicy wprowadzili. W przypadku wydłużenia się okresu kwarantanny i pogorszenia sytuacji finansowej społeczeństwa, może nastąpić spadek również w internetowej sprzedaży szeroko rozumianej branży Fashion (buty, ubrania, dodatki), które nie są towarami pierwszej potrzeby. Natomiast rozrywka cyfrowa, gry tradycyjne i zabawki w ostatnich tygodniach urosły i będą się dalej rozwijać. W związku z sytuacją rynek prognozuje również wzrost czytelnictwa, co będzie sprzyjać prowadzonej przez Merlin Group działalności. Jesteśmy w stałym  kontakcie z partnerami biznesowymi oraz przewoźnikami, monitorując sytuację. – Jakie produkty cieszą się obecnie największą popularnością? AP: – W tym trudnym czasie, pełnym ograniczeń i niedogodności, widzimy wyraźny wzrost zainteresowania naszych klientów produktami rozrywki cyfrowej oraz rozrywki offline. Spodziewamy się dalszego wzrostu tych kategorii. W sklepach należących do Merlin Group zauważyliśmy wyraźny wzrost zainteresowania takimi produktami jak puzzle, gry planszowe, rozrywka cyfrowa oraz kosmetyki i cała kategoria „uroda” – po pierwsze ze względu na czas wiosenny i sezonową pielęgnację, po drugie środki czystości, które są produktami pierwszej potrzeby, a z wiadomych względów ich zakup przenosi się do Internetu. Wprowadzone niedawno audiobooki oraz e-booki dla najmłodszych również cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów. W okresie kwarantanny i walki z pandemią COVID-19 nasz zespół pracuje zdalnie, jesteśmy też w stałym kontakcie z partnerami biznesowymi oraz przewoźnikami. Skupiamy się na jak najlepszej obsłudze naszych klientów, dla których dostarczane przez Merlin Group produkty są często formą jedynej rozrywki w czasie izolacji. Na bieżąco …
Wyświetlono 25% materiału - 252 słów. Całość materiału zawiera 1008 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się