Wtorek, 19 lutego 2013
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru348
Na początku lutego na stanowisko szefa Działu Książki sieci Empik powołano Arkadiusza Chlebowicza, natomiast dyrektorem handlowym odpowiedzialnym za kategorie tzw. Editorial został Paweł Jarmoc. Arkadiusz Chlebowicz jest związany z Empikiem od blisko dziewięciu lat. Przez ostatnie cztery lata kierował działem Gier i Programów, był również odpowiedzialny za projekty związane z kontentem cyfrowym w salonach Empik. Do jego zadań należała popularyzacja nowej formuły czytania, a także wdrożenie i rozwój tzw. starterów (e-booki sprzedawane w strefach e-czytania w Empikach) i bundle (promocje wiązane książki papierowej i elektronicznej). Należy podkreślić, że Empik zamknął 2012 rok 10-krotnym wzrostem sprzedaży …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 380 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się