Wtorek, 9 lutego 2010
Oficyna podsumowała 2009 rok
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru267
Jak mówi Paweł Esse, dyrektor wydawnictwa C.H. Beck, 2009 rok był w jego firmie rokiem książek. Wbrew powszechnym oczekiwaniom i trendom, które to w elektronice każą upatrywać podstawowego czynnika wzrostu w tym biznesie. Obroty wydawnictwa wzrosły na „ważnych” książkach, które sprzedawały się, cytując Esse, „dobrze lub bardzo dobrze”, a na pewno lepiej niż w poprzednich latach. Było wiele nowych wydań komentarzy, z których Beck słynie. Tylko w serii „Komentarzy i Systemów Prawa” opublikowano ok. 40 nowych tytułów, co by mogło stanowić odrębny program niejednej oficyny prawniczej. W całym roku firma zanotowała natomiast blisko tysiąc tzw. wyjść produkcyjnych. – To tylko pokazuje skalę rozwoju segmentu „print” w 2009 roku. Są redakcje, które w obrotach urosły o 30-40 proc. Beck „przyrósł” także na książkach z zakresu ekonomii, o ok. 40 proc., dostając kilka istotnych nagród (np. na SGH) – cieszy się Paweł Esse. Błyszcząca gwiazda Wzrost sprzedaży książek prawniczych to w dużym stopniu efekt poszerzenia oferty, a nie zintensyfikowania działań marketingowych. – Walczyć tu można jedynie jakością. Jeżeli ma się tytuł numer jeden, reszta jest postawieniem kropki nad „i”. Wciskanie na siłę słabych tytułów kosztuje w tzw. promocji zbyt dużo – wyjaśnia. Ogółem przychody edytora przekroczyły 50 mln zł (wzrost o 10 proc.) Według wiedzy kierownictwa Becka, równolegle wzrósł cały rynek w tym segmencie. – Jedną trzecią przychodów Becka daje obecnie elektronika. Pakiet „Legalis”, który pięć lat temu był skromnym produktem, dzisiaj jest „błyszczącą gwiazdą” …
Wyświetlono 25% materiału - 233 słów. Całość materiału zawiera 932 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się