Czwartek, 29 grudnia 2011
„Rynek książki w Polsce 2011”
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru317
Ciężki, niemały i nietani, ale już jest! – cieszą się redaktorzy, wydawcy, papiernicy, drukarze i handlowcy. Cóż to takiego – spyta postronny obserwator – co porusza rzesze ludzi związanych z szeroko rozumianym biznesem wydawniczym? To „Rynek książki w Polsce 2011”, czternasta już edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. Pięć tomów: „Wydawnictwa”, „Dystrybucja”, Who is who”, „Poligrafia” i „Papier” przepysznie wydanych, pięknych i kolorowych, przykład bardzo dobrej, profesjonalnej roboty edytorskiej, ale też kunsztu akwizycji patronatów i różnorodnych reklam, wśród których każdy użytkownik „Rynku…” znajdzie coś interesującego. Wieloosobowy zespół autorski jak zwykle bardzo dobrze wywiązał się ze swojego zadania. Omówił najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczej, przedstawił aktualny stan poszczególnych sektorów rynku, wskazał nowe trendy, perspektywy rozwoju i, co ważniejsze, zanalizował zmiany, jakie zaszły na tym rynku na przestrzeni ostatniego roku. Autorzy opisali papiernie, firmy poligraficzne, wydawców i dystrybutorów, przypomnieli najważniejsze wydarzenia minionego (2010) roku, nagrody dla twórców i wydawców, bestsellery. Tom „Wydawnictwa” autorstwa Łukasza Gołębiewskiego, Kuby Frołowa i Pawła Waszczyka, zawiera zbiorcze informacje i dane statystyczne o wydawnictwach, ranking wydawnictw polskich i zagranicznych, główne trendy i prognozy dla rynku wydawniczego, a także szczegółowe dane o największych polskich wydawnictwach książkowych za 2010 rok. W tomie „Dystrybucja” omówiono księgarstwo hurtowe i detaliczne, różnorodne formy sprzedaży …
Wyświetlono 25% materiału - 202 słów. Całość materiału zawiera 811 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się