Poniedziałek, 6 lipca 2015
Trendy, perspektywy, wyzwania
W 2014 roku sprzedaż na rynku e-commerce w Polsce wzrosła o 21 proc., natomiast offline spadła o niecały 1 proc. W Polsce sprzedaż online obejmuje 2,8 proc. rynku, co w stosunku do wyników całej Europy (średnia 7,2 proc.), oznacza spory potencjał wzrostu. To dobra wiadomość dla całej branży e-commerce w Polsce. Jakie wyzwania stoją zatem przed nią w perspektywie kolejnych miesięcy i lat? Wiadomo już, że bieżący rok przyniesie wiele zmian dla rynku e-commerce w Polsce, zarówno ze względu na niesłabnący rozwój technologii, jak również zmiany prawne. W Polsce liczba użytkowników usług ecommerce przekroczyła właśnie poziom 20 mln, co oznacza, że ponad połowa Polaków (51 proc.) należy do grupy aktywnych internetowych konsumentów. Dla porównania, w Wielkiej Brytanii należy do niej 66 proc. konsumentów, w Szwecji 70 proc., we Francji 52 proc., w Niemczech 51 proc. Znacznie niższy udział klientów internetowych notują rynki południowe – w …
Wyświetlono 25% materiału - 145 słów. Całość materiału zawiera 580 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.












