środa, 16 grudnia 2015
Raport Izby Gospodarki Elektronicznej
Według raportu mShopper z lutego 2015 roku penetracja urządzeń mobilnych wśród internautów wynosi 69 proc. Najbardziej aktywnie wykorzystuje się je, między innymi w celu przeglądania internetu, czy wyszukiwania informacji produktowych (57 proc. wskazań internautów), w tym 42 proc. korzysta aktywnie ze smartfona, a 25 proc. z tabletu. Wciąż jednak najaktywniej wykorzystywanym urządzeniem jest laptop (64 proc. wskazań), natomiast popularność komputera stacjonarnego jest już niższa niż smartfona. Jakie są oczekiwania współczesnego konsumenta? Gdzie najczęściej kupujemy wielokanałowo? Jakie urządzenia towarzyszą nam w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej "M-commerce. Kupuję mobilnie". Badanie na zlecenie e-Izby przeprowadził Mobile Institute, agencja badawcza …
Wyświetlono 25% materiału - 106 słów. Całość materiału zawiera 425 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.














